zaterdag, 28 september, 2019 Vandaag verschijnt in een groot aantal landelijke dagbladen een opvallende paginagrote advertentie waarin 31 bedrijven en organisaties uit de landbouw hun waardering uitspreken voor de Nederlandse boeren. De bedrijven geven aan dat ze de boeren een hart onder de riem willen steken en via de advertentie een positief geluid willen brengen naar de maatschappij. De advertentie heeft als titel #trotsopdeboer meegekregen. Grote bereidheid van bedrijvenCRV (Coöperatieve veeverbeteringsorganisatie) is samen met LTO (Land- en Tuinbouw Organisatie Nederland) en Nevedi (Nederlandse Vereniging Diervoederindustrie) mede-initiatiefnemer van de advertentie. ‘Boeren werken dagelijks enorm hard aan gezond en veilig voedsel waarbij ze volop oog hebben voor welzijn, milieu en maatschappij. Het is dan niet juist dat er afgelopen tijd zoveel negatieve berichtgeving is ontstaan over de sector’, zo legt Elise van der Wulp namens CRV uit. Volgens Van der Wulp bleek de bereidheid onder bedrijven om de advertentie te steunen groot. ‘Boeren staan aan de basis van een gezonde leefomgeving. We willen aan iedereen, burgers en politiek, laten merken hoe belangrijk boeren zijn en dat we trots op ze zijn.’ Advertentie in AD en NRCDe advertentie wordt zaterdag 28 september gepubliceerd in het Algemeen Dagblad (AD), de regionale dagbladen van het AD (Tubantia publiceert 27 september), alle edities van het Noordhollands Dagblad en NRC Handelsblad. Ook online wordt de advertentie via het AD en de regionale kranten wijdverspreid en dragen de partners de boodschap uit via social media.
0 reacties
|
Agrarische organisaties adverteren landelijk met #trotsopdeboer
Vandaag verschijnt in een groot aantal landelijke dagbladen een opvallende paginagrote advertentie waarin 31 bedrijven en organisaties uit de landbouw hun waardering uitspreken voor de Nederlandse boeren.
De bedrijven geven aan dat ze de boeren een hart onder de riem willen steken en via de advertentie een positief geluid willen brengen naar de maatschappij. De advertentie heeft als titel #trotsopdeboer meegekregen.
Grote bereidheid van bedrijven
CRV (Coöperatieve veeverbeteringsorganisatie) is samen met LTO (Land- en Tuinbouw Organisatie Nederland) en Nevedi (Nederlandse Vereniging Diervoederindustrie) mede-initiatiefnemer van de advertentie. ‘Boeren werken dagelijks enorm hard aan gezond en veilig voedsel waarbij ze volop oog hebben voor welzijn, milieu en maatschappij. Het is dan niet juist dat er afgelopen tijd zoveel negatieve berichtgeving is ontstaan over de sector’, zo legt Elise van der Wulp namens CRV uit.
Volgens Van der Wulp bleek de bereidheid onder bedrijven om de advertentie te steunen groot. ‘Boeren staan aan de basis van een gezonde leefomgeving. We willen aan iedereen, burgers en politiek, laten merken hoe belangrijk boeren zijn en dat we trots op ze zijn.’
Advertentie in AD en NRC
De advertentie wordt zaterdag 28 september gepubliceerd in het Algemeen Dagblad (AD), de regionale dagbladen van het AD (Tubantia publiceert 27 september), alle edities van het Noordhollands Dagblad en NRC Handelsblad. Ook online wordt de advertentie via het AD en de regionale kranten wijdverspreid en dragen de partners de boodschap uit via social media.
REAGEER