donderdag, 17 september, 2020 Vanaf september verandert de frequentie van Veeteelt en wordt het een maandblad. Dit besluit past binnen de trend waarbij digitale kanalen steeds belangrijkere dragers worden van vakinformatie. De balans tussen print (het blad) en online (website, e-mailnieuwsbrief en social media) verschuift daarmee. Vakinhoud en actualiteitIn het blad richt Veeteelt zich vooral op vakinhoudelijke verhalen en achtergrondverhalen die duiding geven aan de actualiteit. Voor actuele berichten gebruikt Veeteelt in toenemende mate de website, de wekelijkse e-mail-nieuwsbrief en de socialmediakanalen Twitter, Facebook en Instagram. De online kanalen lenen zich bovendien goed voor het plaatsen van video’s en fotoseries. De maatregel past in een verschuivend mediagedrag waar Veeteelt graag bij aan wil sluiten. Digitaal lezenHet septembernummer van Veeteelt is ook digitaal te lezen. Klik daarvoor hier.
0 reacties
|
Veeteelt wordt maandblad
Vanaf september verandert de frequentie van Veeteelt en wordt het een maandblad.
Dit besluit past binnen de trend waarbij digitale kanalen steeds belangrijkere dragers worden van vakinformatie. De balans tussen print (het blad) en online (website, e-mailnieuwsbrief en social media) verschuift daarmee.
Vakinhoud en actualiteit
In het blad richt Veeteelt zich vooral op vakinhoudelijke verhalen en achtergrondverhalen die duiding geven aan de actualiteit. Voor actuele berichten gebruikt Veeteelt in toenemende mate de website, de wekelijkse e-mail-nieuwsbrief en de socialmediakanalen Twitter, Facebook en Instagram. De online kanalen lenen zich bovendien goed voor het plaatsen van video’s en fotoseries.
De maatregel past in een verschuivend mediagedrag waar Veeteelt graag bij aan wil sluiten.
Digitaal lezen
Het septembernummer van Veeteelt is ook digitaal te lezen. Klik daarvoor hier.
REAGEER