woensdag, 9 september, 2020 Het Vlaams Centrum voor Landbouw- en Visserij Marketing (VLAM) geeft komend najaar een vervolg aan de succesvolle campagne ‘Geniet van elk moment. Geniet van melk’. De campagne van VLAM is vooral gericht op Vlamingen tussen de 20 en 35 jaar. Doelgroep positieverUit onderzoek van marktonderzoeksbureau Ipsos blijkt dat deze doelgroep door de campagne positiever denkt over melk. Zo’n 58 procent van de ondervraagden die de campagne herkenden zeiden dat ze nu vaker melk consumeren dan voor de campagne of dat ze de intentie hebben om dit te doen. Daarnaast verklaart 56 procent dat ze melk op andere tijdstippen van de dag willen gebruiken of dit al doen. TV en social mediaVLAM wil in de maand de oktober zoveel mogelijk jonge volwassenen bereiken met spots op diverse tv-zenders. Deze tv-spots worden ondersteund met een social mediacampagne op Facebook en Instagram. De campagne wordt mede gefinancierd door de Europese Unie.
0 reacties
|
Succesvolle melkcampagne van VLAM wordt vervolgd
Het Vlaams Centrum voor Landbouw- en Visserij Marketing (VLAM) geeft komend najaar een vervolg aan de succesvolle campagne ‘Geniet van elk moment. Geniet van melk’.
De campagne van VLAM is vooral gericht op Vlamingen tussen de 20 en 35 jaar.
Doelgroep positiever
Uit onderzoek van marktonderzoeksbureau Ipsos blijkt dat deze doelgroep door de campagne positiever denkt over melk. Zo’n 58 procent van de ondervraagden die de campagne herkenden zeiden dat ze nu vaker melk consumeren dan voor de campagne of dat ze de intentie hebben om dit te doen. Daarnaast verklaart 56 procent dat ze melk op andere tijdstippen van de dag willen gebruiken of dit al doen.
TV en social media
VLAM wil in de maand de oktober zoveel mogelijk jonge volwassenen bereiken met spots op diverse tv-zenders. Deze tv-spots worden ondersteund met een social mediacampagne op Facebook en Instagram. De campagne wordt mede gefinancierd door de Europese Unie.
REAGEER