Succesvolle melkcampagne van VLAM wordt vervolgd


Jonge volwassenen zijn door de campagne van VLAM positiever gaan denken over melk
woensdag, 9 september, 2020

Het Vlaams Centrum voor Landbouw- en Visserij Marketing (VLAM) geeft komend najaar een vervolg aan de succesvolle campagne ‘Geniet van elk moment. Geniet van melk’.

De campagne van VLAM is vooral gericht op Vlamingen tussen de 20 en 35 jaar.

Doelgroep positiever

Uit onderzoek van marktonderzoeksbureau Ipsos blijkt dat deze doelgroep door de campagne positiever denkt over melk. Zo’n 58 procent van de ondervraagden die de campagne herkenden zeiden dat ze nu vaker melk consumeren dan voor de campagne of dat ze de intentie hebben om dit te doen. Daarnaast verklaart 56 procent dat ze melk op andere tijdstippen van de dag willen gebruiken of dit al doen.

TV en social media

VLAM wil in de maand de oktober zoveel mogelijk jonge volwassenen bereiken met spots op diverse tv-zenders. Deze tv-spots worden ondersteund met een social mediacampagne op Facebook en Instagram. De campagne wordt mede gefinancierd door de Europese Unie.


0 reacties

Jonge volwassenen zijn door de campagne van VLAM positiever gaan denken over melk
woensdag, 9 september, 2020

Het Vlaams Centrum voor Landbouw- en Visserij Marketing (VLAM) geeft komend najaar een vervolg aan de succesvolle campagne ‘Geniet van elk moment. Geniet van melk’.

De campagne van VLAM is vooral gericht op Vlamingen tussen de 20 en 35 jaar.

Doelgroep positiever

Uit onderzoek van marktonderzoeksbureau Ipsos blijkt dat deze doelgroep door de campagne positiever denkt over melk. Zo’n 58 procent van de ondervraagden die de campagne herkenden zeiden dat ze nu vaker melk consumeren dan voor de campagne of dat ze de intentie hebben om dit te doen. Daarnaast verklaart 56 procent dat ze melk op andere tijdstippen van de dag willen gebruiken of dit al doen.

TV en social media

VLAM wil in de maand de oktober zoveel mogelijk jonge volwassenen bereiken met spots op diverse tv-zenders. Deze tv-spots worden ondersteund met een social mediacampagne op Facebook en Instagram. De campagne wordt mede gefinancierd door de Europese Unie.

0 reacties



REAGEER

Veeteelt stelt het erg op prijs dat je wilt reageren op een bericht. Vul hieronder je volledige naam (voor- en achternaam) en je emailadres in. Je reactie wordt dan meteen geplaatst. Wil je niet elke keer je naam en emailadres invullen? Dan kun je je eenmalig registreren. Zo ontstaat een omgeving waarin iedereen op een respectvolle manier kan reageren in plaats van anoniem afreageren.
You must have Javascript enabled to use this form.