Facebook gaat melkveehouderij promoten

dinsdag, 9 mei, 2017

Consumenten zijn wereldwijd geïnteresseerd in de herkomst van zuivelproducten en het verhaal van de Nederlandse melkveehouders. Die mening is FrieslandCampina en Facebook toebedeeld. Beide partijen slaan de handen ineen om de kloof tussen consument en boer via het sociale netwerk te verkleinen.


0 reacties
dinsdag, 9 mei, 2017

Consumenten zijn wereldwijd geïnteresseerd in de herkomst van zuivelproducten en het verhaal van de Nederlandse melkveehouders. Die mening is FrieslandCampina en Facebook toebedeeld. Beide partijen slaan de handen ineen om de kloof tussen consument en boer via het sociale netwerk te verkleinen.

0 reacties



REAGEER

Veeteelt stelt het erg op prijs dat je wilt reageren op een bericht. Vul hieronder je volledige naam (voor- en achternaam) en je emailadres in. Je reactie wordt dan meteen geplaatst. Wil je niet elke keer je naam en emailadres invullen? Dan kun je je eenmalig registreren. Zo ontstaat een omgeving waarin iedereen op een respectvolle manier kan reageren in plaats van anoniem afreageren.
You must have Javascript enabled to use this form.