Agrarische organisaties adverteren landelijk met #trotsopdeboer


Met de advertentie willen 31 bedrijven uit de landbouw boeren een hart onder de riem steken
zaterdag, 28 september, 2019

Vandaag verschijnt in een groot aantal landelijke dagbladen een opvallende paginagrote advertentie waarin 31 bedrijven en organisaties uit de landbouw hun waardering uitspreken voor de Nederlandse boeren.

De bedrijven geven aan dat ze de boeren een hart onder de riem willen steken en via de advertentie een positief geluid willen brengen naar de maatschappij. De advertentie heeft als titel #trotsopdeboer meegekregen.

Grote bereidheid van bedrijven

CRV (Coöperatieve veeverbeteringsorganisatie) is samen met LTO (Land- en Tuinbouw Organisatie Nederland) en Nevedi (Nederlandse Vereniging Diervoederindustrie) mede-initiatiefnemer van de advertentie. ‘Boeren werken dagelijks enorm hard aan gezond en veilig voedsel waarbij ze volop oog hebben voor welzijn, milieu en maatschappij. Het is dan niet juist dat er afgelopen tijd zoveel negatieve berichtgeving is ontstaan over de sector’, zo legt Elise van der Wulp namens CRV uit.

Volgens Van der Wulp bleek de bereidheid onder bedrijven om de advertentie te steunen groot. ‘Boeren staan aan de basis van een gezonde leefomgeving. We willen aan iedereen, burgers en politiek, laten merken hoe belangrijk boeren zijn en dat we trots op ze zijn.’

Advertentie in AD en NRC

De advertentie wordt zaterdag 28 september gepubliceerd in het Algemeen Dagblad (AD), de regionale dagbladen van het AD (Tubantia publiceert 27 september), alle edities van het Noordhollands Dagblad en NRC Handelsblad. Ook online wordt de advertentie via het AD en de regionale kranten wijdverspreid en dragen de partners de boodschap uit via social media.


0 reacties

Met de advertentie willen 31 bedrijven uit de landbouw boeren een hart onder de riem steken
zaterdag, 28 september, 2019

Vandaag verschijnt in een groot aantal landelijke dagbladen een opvallende paginagrote advertentie waarin 31 bedrijven en organisaties uit de landbouw hun waardering uitspreken voor de Nederlandse boeren.

De bedrijven geven aan dat ze de boeren een hart onder de riem willen steken en via de advertentie een positief geluid willen brengen naar de maatschappij. De advertentie heeft als titel #trotsopdeboer meegekregen.

Grote bereidheid van bedrijven

CRV (Coöperatieve veeverbeteringsorganisatie) is samen met LTO (Land- en Tuinbouw Organisatie Nederland) en Nevedi (Nederlandse Vereniging Diervoederindustrie) mede-initiatiefnemer van de advertentie. ‘Boeren werken dagelijks enorm hard aan gezond en veilig voedsel waarbij ze volop oog hebben voor welzijn, milieu en maatschappij. Het is dan niet juist dat er afgelopen tijd zoveel negatieve berichtgeving is ontstaan over de sector’, zo legt Elise van der Wulp namens CRV uit.

Volgens Van der Wulp bleek de bereidheid onder bedrijven om de advertentie te steunen groot. ‘Boeren staan aan de basis van een gezonde leefomgeving. We willen aan iedereen, burgers en politiek, laten merken hoe belangrijk boeren zijn en dat we trots op ze zijn.’

Advertentie in AD en NRC

De advertentie wordt zaterdag 28 september gepubliceerd in het Algemeen Dagblad (AD), de regionale dagbladen van het AD (Tubantia publiceert 27 september), alle edities van het Noordhollands Dagblad en NRC Handelsblad. Ook online wordt de advertentie via het AD en de regionale kranten wijdverspreid en dragen de partners de boodschap uit via social media.

0 reacties



REAGEER

Veeteelt stelt het erg op prijs dat je wilt reageren op een bericht. Vul hieronder je volledige naam (voor- en achternaam) en je emailadres in. Je reactie wordt dan meteen geplaatst. Wil je niet elke keer je naam en emailadres invullen? Dan kun je je eenmalig registreren. Zo ontstaat een omgeving waarin iedereen op een respectvolle manier kan reageren in plaats van anoniem afreageren.
You must have Javascript enabled to use this form.